Σε κάθε τραπέζι ενός εστιατορίου/καφετέριας ή στην ομπρέλα μιας οργανωμένης παραλίας η επιχείρηση έχει τοποθετήσει από μια ασύρματη συσκευή MMCALL. Ο πελάτης όταν θέλει να παραγγείλει ή να πληρώσει τον λογαριασμό του απλά πιέζει το πλήκτρο της ασύρματης συσκευής, ο σερβιτόρος ειδοποιείται σε ένα δονούμενο ρολόι χειρός, βλέπει τον αριθμό του τραπεζιού/ομπρέλας που τον καλεί και ανταποκρίνεται άμεσα.
Σε τι ωφελεί την Διοίκηση της επιχείρησης?
Σε τι ωφελεί την Διοίκηση της επιχείρησης?
- Οι σερβιτόροι καλούνται όταν χρειάζεται, δεν περιφέρονται άσκοπα με αποτέλεσμα την αύξηση της αποτελεσματικότητάς τους.
- Οι καταναλώσεις αυξάνονται αφού μόλις ο πελάτης σκεφτεί για δεύτερο ποτό ο σερβιτόρος εμφανίζετε άμεσα.
- Τα τραπέζια ανακυκλώνονται σε ταχύτερους ρυθμούς αφού η εξυπηρέτηση είναι πλέον άμεση.
- Η κουζίνα ή οι υπεύθυνοι του καταστήματος μπορούν να καλούν το προσωπικό ανά πάσα στιγμή.
- Από το software παρακολούθησης καλής λειτουργιάς του προσωπικού(προαιρετικά) αρχειοθετείται ηλεκτρονικά ο χρόνος αντίδρασης των σερβιτόρων ανά κλίση καθώς και αξιολογείται αξιοκρατικά ο κάθε σερβιτόρος ξεχωριστά, αυτόματα με ένα κλικ.
- «Κρυφά σημεία» του καταστήματος όπου η εξυπηρέτηση τους ήταν έως σήμερα δύσκολη, απλουστεύεται.
Περισσότερες Πληροφορίες μπορείτ να βρείτε εδώ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου